مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 15:502019-11-30سياسي

 با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برخورد می کنیم


تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی تفاوتی ندارند به طوری که تمام فعالیت ها در فضای مجازی رصد و طبق قانون با متخلفین برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رستمی بعدازظهر امروز در نشست خبری خود که در محل فرمانداری شهرستان تربت حیدریه برگزار شده بود، اظهار کرد: ثبت نام داوطلبین حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا 10 آذرماه به مدت هفت روز به صورت همزمان در کشور آغاز می شود، در این حوزه انتخابیه که مرکز آن فرمانداری تربت حیدریه است، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 عصر کار ثبت نام از داوطلبین نیز انجام می شود.

وی افزود: حوزه انتخابیه تربت حیدریه دارای هفت حوزه فرعی و یک حوزه اصلی است که حوزه های فرعی در مه ولات، شادمهر، زاوه، بخش سلیمان زاوه، کدکن، بایگ، رباط سنگ و حوزه اصلی در فرمانداری این شهرستان نیز مستقر شدند.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: تمام تلاش دست اندرکاران وزارت کشور بر این است تا ماموریت انتخاباتی خود را در نهایت بی طرفی، سلامت و صلابت به نحو مطلوب به انجام برساند.

رستمی افزود: در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه طبق آمار 355 هزار و 203 نفر زندگی می کنند که از این میزان 65 درصد افراد بالای 18 سال و واجد شرایط رای دادن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برخورد می کنیم

 با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برخورد می کنیم